Sunday, February 22, 2009

Snippets

Besday Safiyyah

Kakak nak beskal tp lom dpt bli sbb aritu g cari hari ahad...tutup ma...mlm tu tdo smpi mengigau2...sian dia...sabaq ya kakak...nnt kita p bli ya..

Hphone dh ok

Setelah huby aku mengetuk-ngetuk hphone aku...ok..so xyah bli br..hepi!!!

Besday Anak Syah..

Hari sabtu br ni syah wt mkn2 skit-besday anak dia..terbuka ler citer..si syah ni nk wt presentation..dia pesan kt bebudak dia bih kuang cm ni ler..

Syah :nnt wkt presentation make sure awk make up la skit (reason : kul 2 presentation muka beminyak2)

stud :x bleh sir, nnt felo marah...

syah : felo mana plak..

stud :felo c2. dia kata make up tu haram...

hehehe...felo c2 tu aku ler...n setahu aku..aku x penah pn tegur bebudak make up..aku cuma tegur klo baju budak sendat n what ever..lain2 yg x sepatutnye ler...tp bagus ler ...aku x ckp derang dh get ready x buat benda tu..hehe..garang gak la ek felo c2 tuh..huhuh

Survey Brg n kotesyen brg umah

Wa..seminggu ni rs sronok sgt sbb huby dok mlayan aku g cr brg2 utk umah br..wpun blom msk umah br n blom dpt kunci pn...tp biasa la semangat "berkobar-kobar"

- Kitchen cabinet...

Mahal nyer sumer lebih 6k..itu material table top biasa..tensen acik...tapi aku bkenan la solid surface mama kitchen tuh...

- Set Bilik Tdo...

Ni pn sama plg cikai pn yang aku bkenan la mst 2k..huhuh..ni pn msh di servey..

- Sofa

Aku mmg bkenan set sofa l-shape kak anie...tq sbb memahami...n akhirnya ku dpt jua..

- Rak Tv

Yang aku n my huby bkenan rm950..tp lom hbs servey lg...

- Cabinet toilet

Cari kedai meeta trading yg jual kabinet yg rate ok tu x jumpa...so x dpt bli la..

Gi tgk umah

Kak chaq n huby dia tingin sgt nk p tgk umah aku..disebabkan hari sabtu aritu tdo umah dia, so hr ahad aritu..dlm kelebatan hujan..kami meredah gak bg x mengecik kan ati sesape yg x tgk umah aku lg..huhu..so ni umah aku..wpun bukaan nya 21 x 73..moga2 umah ini dpt menjadi baiti jannati...n yg ptg niat bli umah ni nk buat tmpt berlindung, tmpt berkembangnya ilmu..mst dpt pahala..kan kan kan



3 comments:

Anonymous said...

santekkkknye umh....housewarming bilerrrr? aku nk tido umh hang okayyy...wahkahkah...xmaloo

Anonymous said...

AssAlammu'alaikum..

cantik umeh..
kt mane 2..?
-syahirah-

tinta mama said...

woh! tanteknye umah hang!! jeles aku beb.. ni yg rasa nk beli sejibik lg.. hohoho.. aku pasti paksa laki aku gi jenjalan umah hang.. sila masak sedap2 ye