Sunday, March 01, 2009

Snippets

Tukar Minggu Bertugas
mgg ni kak hai telah mgantikan aku btugas felo..tq kak hai..sbb aku nk g setel kan bebrapa perkara ttg umah

Jumaat - Ke KL
Tdo d umah abg omar...smpi dh lewat pn kul 11.30..huhuh..smpi je trs tdo..

Sabtu - Survey brg pkakas umah
Pegi le tmpt yg jual brg utk hardware..mnarik n murah2 la...
aku ader bli sink undermount..mahal gak ler..huhuh..agak tensen pd mulanya...tp main redah jer la..
pastu bli paip la..cermin muka kt toilet..aku suker la cermin itewww...boder nyer rona pink...ayu n romantik..huhuh..tah apa2 tah..
Malam tu plak g desa ptaling..abg omar n kak zah layan aku n huby ler...g servey dinig, kopi table n tv cabinet..huhhu...mmg cantik n harga bleh tahan la..but the prob..delivery will charge...post poned!!

Ahad - Jalan2 cari pasal
Balik dr KL terus ke sremban..org kicen dtg utk ukur kicen..layann..
sampai umah tgk blakang tu dia psg dawai ijau jer..aritu janji nk psg brick walls...tipu..tipu..tipu..
my huby tny indon tu..dia citer aritu dh nk buat...g roboh blk..dia kt..save cost...ampes nyer park prop..siap ko...
dh siap tu aku anto huby aku p jmp kwn dia sat..aku nk p umah kak chaq..otw aku nmpk JJ...cm mnarik jer...aku pn mengheret la 2 org anak dara aku tuh..depa pn layan..huhuhuh...dekat sejam lbh..agak2 bosan..br p umah kak chaq..
ujan lebat...tp aku gagah gak p amik huby aku yg dh lm mencangok kt ctu...huhuhu..nasib badn ler...
g jenjalan sevey hood n hob..cm bkenan zanusii..ok ker??any idea???sesmbil cr kipas...dll..servey x sudah...nk p cr yg best tp murah..huhuh..ader ker???musti ader...
anak aku dlm keta pas bgn tdo..pastu bgn tdo blk.huhuh..
Ptg tu nmpk la kedai beskal...bg x mengecikkan ati safiyyah..aku pn p la lyn dia..bkn main sronok lg..dlm keta pn nk test beskal tu...bersungguh2 tul..siap tlg abah dia mskkan beskal tu dlm keta...

Tanah runtuh d bukit putus...
otw back hujan amat lebat...tiba2...wa...cm karangan bdk darjah 3..
banjir..kon2 di tepi jalan sumer mengikut arus deras tu...apo laie...cuak la..pastu jem..keta mmg stuck..5 minit pastu receive msg from kak zaimah..kt tanah runtuh n pokok tumbang..sib baik..lebih 20 minit stuck..aku bpatah blk..ingt nk g umah kak chaq ja..esok pg br nk blk kp..tp kak zaimah ajak konvoi ngan dia lalu tampin..so apo laie..join jela..kul 12.00 am br smpi umah..sian huby ngantuk...tp sori la yer..dlm keta i tdo jer...ngantuksss amat...

No comments: