Sunday, February 01, 2009

aku kena tagged....glamor nyerr

Disebabkan aku lah nama teratas ko tagged aku...so aku layan jer..huhu

1.Kalau kau tinggal seorang diri di dunia ini. Apa kau akan buat?
Aku asik cuak jer...sbb x der org nk teman aku..huhuh..x best la...tp x mungkin arrr dok sensorang...kecuali mati jer...
saper ek wt soklan x logik ni..huhuh

2. Apa kau akan lakukan jika kau hanya tinggal 24 jam sahaja untuk hidup dan kau boleh lakukan apa saja di seluruh dunia?
Beribadat n mintak maaf bebyk kt org yg kenai aku..pastu tulis senarai utang..suh somi aku setel kan..huhuhu..tp skrang klo pki kad krredit Bank Islam insuran tlg cover..huhuh

3. Berikan 5 nama untuk kau bawa ke mana sahaja. Dimana dan kenapa?
i - Abang Sahril - somi aku ler..jom bang kita p jenjalan..tp nk g wt haji la dulu..best nyer..
asik brangan jer..
ii - Nur Iman Safiyyah - dia nk p mn aku bwk jer..tp klo aku g jenjalan ngan laki aku musti dia ader nyer..dun wori
iii - Nur Iman Syuhada - sama cm akk dia..
iv - Mak - Bwk mak p hj skali lg..
v - Mak n bapak mertua aku - depa ni pn nk g hj...klo depa ikut musti best gak
Sumer ni brangan jer...huhu

4. 3 sebab anda berblog?
i - Org wt blog..so aku wt ler..trend la beb
ii - Nk tiru anis la..cm best jer dia berblog..
iii - Ntah ler

5. 2 cara untuk mengubah dunia?
blm ader jwpn

6. Siapakah sahabat pertama kamu?
SAHABAT --YUHANIS MOHD AMIN

7. Apakah mimpi kau yang paling teruk?
Ntahler..malas nk ingat..wt2 luper..

8. Kau bagaimana orangnya?
Lawakss n garang beb..tambahan ngan bdk blok aku...

9. Terangkan kau punya cara?Cara makan ke cara tidur?10. Kau seorang pembuli?
malas la nk terang...tny anis je la..huhu..x pon tny laki aku...klo brani tny arrr...

10. Sila tag 4 orang untuk membuat tag ini.
1. Zatul
2. Paie..
3. sesaper jer la...
4. Ha..en man aziz...tp dia mst x lyn..sbb buang ms je lyn tag ni..huhuh

1 comment:

Waqaf Ilmu said...

Mulanya rasa nak jawab, tapi awk dh tolong bagi "alasan" kat saya.... ;) tak payah le jawab..

hehehe..