Wednesday, February 18, 2009

Hphone Rosak!!!

Semalam pas dinner..anak kesayangan ku yg no2 tu...sape lg klo bkn syuhada...erm..wkt tu tepon ringing n dgn kelam kabut nya..dia bwk hp aku smbil brlari2..n blom smpi kt aku tertibe hp tu jatuh bkecai..perkara biasa yg blaku la..stakat tjatuh kena baling ngan anak aku..tu perkara biesa yg aku hadapi sbg manusia normal..huhuhu..bila on..skrin dh x der paper..try offf n on blk..still da same...wawawa...hp aku rosak...saba jela..tepon asik ringing tp aku x leh nk pick up sbb lom msk pword..aku pn lupo button mn nk tekan pas entry pw..dgn hati yg luluh aku pn off hset tu dgn hrpn any call in n sms aku akn check esok jela..so for those who contact me last night..so sorry..usia hp aku tuh 3 thn..wpun dh byk kali di kutuk oleh kak anie n k zura..derang sound suh bli yg br tp aku tetap setia menggunakannya hingga akhir hayat nya..huhuhu..nmpk nya kena la bli yg br..time2 cm nila dia mintak ganti yg br..soba eh la..

1 comment:

Anonymous said...

Assalamu'alaikum..
ni syahirah..
xde pe2 pun nk bg comment..
tp rasanyer mmg cikgu patut tukar hp baru rsnye..
hehehe..
wslm..