Tuesday, February 10, 2009

Things I Can't Stand..

Kebiasaannya sesape yg bc blog aku akan dpt agak arrr...umat Allah mana yg suker tag aku..n aku layansss tag dia..as usual..Yuhanis Mohd Amin arr (Makhluk Tuhan yg paling seksis...opss...bukan la...Makhluk Tuhan yg PAling Zuhud beb)..
huhuh..sekian lama br nk reply sbb sblm ni server down..n umah aku x canggih cm umah anis..ader broadband..ahaksss...

Tag nyer berbunyi...The rules : List at least 5 things "Things I Can't Stand" & tag your friends... (dalam bahasa omputih la) tp jwpn..uhukss...xlalu nk jwb in english...so kita wat2 enjoy!!!!

1. Aku x bleh tahan klo org membebel lebih dr aku..aku membebel x per...kan abang kan...sabar yer abang....
2. Budak blok tetiber jerit cm kena sawan di waktu anak aku tido...hangin arr beb..klo siang aku g bilik budak tu..bambu skit...klo tgh mlm aku wt dek jer...sbb ala2 cuak skit..pnakut gak aku ni yerk...memang dah..
3. Kelam kabut n byk keja nk Bt..itu ini..sume nk kena setel..bingit arrr...x terhandle la...at last aku akan tdo dgn x tenang..
4. suker menipu pn aku x suker...pantang btol...tp aku x der keturunan Tun Teja..sib baik..huhuh
5. bermuka2.depan aku cm baik jer..belakang..kutuk rapat..pantang tul aku...
6. umah bersepah...tp klo dh anak kecik tu..mmg x leh nk wt pe la..soba eh la tgk...
so tu je la..sbnrnya byk lg..tp biarla rahsia...
tag seterusnya:
1.zatul..layan la akk ni
2. kak zura...xper akk ader time lg nk lyn blog sblm kiter prepare sesamer notes pdt ek...

No comments: