Sunday, March 15, 2009

Snippets hujung miggu

hujung minggu yg best..

sabtu
>dok umah jer..sbb huby spnjg hr ada xtvt stud...
>masak
bf : cok kodok jagung
lunch n dinner : sup sayur, sambal sotong, n grg ikan jer
ptg : bubur jagung..

>ptg bih kuang kul 5 kak zimah kol..dia otw ke umah aku..wa meriahla suasana..so mlm tu aku just top up udang masak manis...

ahad
>dok umah jer, kak chaq n ecah 1 famili dtg...
>masak
bf : bihun grg n roti arab + kuah sadin
lunch n dinner : udang galah masak lemak, ikan trubok msk asam pedas, grg ayam n ikan, sayur cmpr,sambal blacan + tempoyak...wow mmg mnarik n sodap gitu..alhmdulillh...rezki Allh yg beri..tgh2 makan...budak dtg ketuk bagi sambal tempe+kacang+ikn bilis...tq la yer..katanya dr kg..
ptg : grg funfries jer...n tidak dilupakan..tq 2 ecah sbb bwk grg pisang..n aku jamu kt ko blk..huhuh

mlm: dpt kol dr kak ta, dia otw ke umah aku...wa...tetamu x henti2...mudah2an btambah la rezki aku sefamili..syukur ya Allh... wpun umah slerak...mintak2 yg dtg tu paham la yer...x sompek acik nk kemas..maklumla dh rmi...huhuh..
tq 4 all my guest..

No comments: