Monday, March 09, 2009

Kursus, Kursus dan Kursus....

3-6/03/09

Kursus TOT Blender, Gimp & KOmpoZer
Tempat : Hotel Quality, KL
Rating : OK..n paling best sbb leh shopping..(blakang sogo tuh)..tiap2 hari aku n geng g singgah situ..mnarik2...
Makan : Best sgt sbb ader ais krim..n byk sgt mknan nyer...n yg plg tragis...dim sum yg 1st time aku mkn n mmg meloyakan..erm..tp ku gagahi jua..huhuhu..sbb xder mknn lain..
Penceramah: Ok ler wpun pada awalnya dia agak memberi "ceramah" yg amat panjang..ada yg ngantukss n ader yg kutuk...maaf ya..aku jujur nih...tp don't wori..tq la sgt2..sbb awakla km dpt ilmu br..
Anak2 & Huby : Sian sgt kt huby sbb kena jd mr mama..sori bang..wat can i do..saya yg menurut printah..anak2 pn sian jugak la...sian sgt...kena tinggal lg..

Sesampai nya di kolej aku trima satu kol yg menyatakan next week aku kena g meeting plak kt kedah...Sian nya anak2 n huby aku..
Mcm nk bwk adik...so to b continue ler citer aku ni....chaw cin chaw

No comments: