Sunday, November 28, 2010

I'm hepi..alhamdulillah...

Assalam sumernyer...

Sedikit kisah ttg aku yg x glamor ini okey..
Aku ni anak x brapa jati kedah (mak-melaka, abah-penang) tp dilahirkan di kedah..sumer beradik2 aku la..
dan aku nk jd kan citer..sek ren dekat ngan umah, sek men plak sebelah umah(umah den sepagar ngan sekolah k) sambung blajar kt UUM, sintok kedah..makanya..sangat2 menyayangi bumi Allah di Kedah itew..
tp Allah yang menetukan segalanya..aku di posting ke KMNS, kola pilah..sebulan nangis wo..

dan 27 mei 2005 aku dinikahi dgn kekasih hati..(abg ejamku) yg berasal dr johor okey..sgt kagum sbb nya sblm ni sgt fanatik dgn semangat hijau kuning nya..tp itu la dinamakan jodoh..jodoh Allah yang menentukannya..syukur dgn kebahagiaan yang ada..
Alhamdulillah..skrang aku di senawang..
aku syukur pada Allah wpun aku di ng 9 (+-500km) ke jitra kedah..tp famili aku sentiasa btandang speceli wkt cuti sekolah cm ni..wpun jarak menjauhkan kami..tp kasih sayang dari Allah telah mendekatkan kami..TQ Allah..
to my lovely mom..u are the great mom ever..n x penah pn kecewakan harapan mana2 anak yg request utk mak ikut ke mana aja..to maksu tqvm for taking care my lovely daugters n son itew..Alhamdulillah, ini semua ketetapan Allah dan mohon ditetapkan iman dan mudah2an nikmat Islam itu sentiasa mengalir dalam darah ini selagi nyawa dikandung badan..ameen

Luvly : Hasni binti Abdul Ghani

1 comment:

Ummi said...

saye tumpang hepi..tumpang dok negeri akak ni ha...hiii