Thursday, October 28, 2010

Hadiah yang baru di redeem

salam..td kt opis sempat lg mbelek katalog luminarc itew..tp yg peliknya..dlm katalog itew ader adiah pcuma if bli set kaserol..maka dgn itu, ptg td sblm smpi umah..aku pn suh la somi kesygan hamba itew ke akojaya senawang utk me redeem hadiah itew..aku msk kedai..ala2 dh nk tutp..aku bgtau aku ada bli kaserol n nk amik adiah dia..then org tu tny, akk bli yg mn..PWP ker?org nya kureng friendly compare dgn mak nya(owner kedai)


aku kt..ya akk bli diner set 31 pcs..n topup yg ni..then bapak dia pn dtg.."haah..ayah ingt lg akk ni..dia bli dinet set n kaserol" then dia trs ke stor amik hadiah n bg..tnp menyoal lg..gulp..mayb kekesima di situ..maka aku dgn hepi nyer kluar dr kedai itu..dpt 1 lg adih..siap buka.."abg tgk ni..best kan..free" iluv it..ni dia gmbr nya..load dr internet gak ni..



aku nyer set dpt 3 bj..n sumernyer kecik2 comel..tp gini ler rupenyer..sekian k..
minggu ini hny citer psl luminarc itu shj sbb i really luv it..
;)

No comments: