Tuesday, July 14, 2009

Kunci..kunci..kunci...kau kunciii cintaku...

sowi...lagu ramlah ram plak...


salam sumer...ni tragedi minggu lepas yg menyakitkan ati..huhuh

citernyer bmula pabila aku trima kol dari Park Prop yg ampes..kenapa aku katakan ampes sbb nya dia janji ngan aku nk psg brick wall kt blkg umah tp dia x psg, pastu dia janji manismu lg dia nk bg plaster ceiling la konon...tp x der pong..tensen acik!!! satu lg janji nk bg lampu pagar...dia x bg pong...bila aku kol tny dia kt x der dlm pjanjian...pnipu tol...aku mmg rs aku ttipu..then dia blh ckp..sori..dl i ada janji tp dlm S&P Agrement x der so kire x der la...aku mmg naik sora la wkt tu...aku ckp lain kali arr..janji bt mcm ni lg..ckp janji mcm2 tp apa pn tarak...meluat!!!tensen acik..org hepi nk pindh..ni skt ati jer...moral of the stori kpd kwn2 aku yg blm bli umah..lain klo klo developer janji mcm2 korang tulis n tny smula wkt nk sain S&P..tau x...huhuhu

sedey ni...tp yg byk nya skt ati ler...

No comments: