Sunday, June 28, 2009

Berakhirnya sebuah riwayat...

erm..mst korang terpiki riwayat apakah yg hbs..huhuh..
mcm kita darjah 1, 2, 3 dulu kan slalu bt karangan kasutku...berakhirnya riwayat basikal ku dll...
ni citer true stori di mana tajuk penuhnya "BERAKHIRNYA RIWAYAT HANDPHONE KU"...
hukhukhuk..
Hari jumaat yg penuh ceria dgn rezki yang melimpah ruah..syukur ke hadratAllh..hari tu aku dpt tempahan 2 biji kek choc..
tq 2 kak zuran n kwn my huby...
aku blk ke umah n nk siapkan ank2 yg br nk mnd...bgn kul 12.30 tgh...sabau jela...
aku pn memekik dr depan..abg, tlg mandikan anak2...nk tgk kek ni..
so my huby mandikan anak2 yg mmg aku dgr suaranya girang sgt kt toilet tu...tp sora husband aku mcm dekat ja ngan aku..ni mst mandikan anak jarak jauh..huhu..x pala..apa pn...ok la tew..
ptg aku kembali ke tmpt keja..ada meeting..n dlm kepala aku ni asik memikir kt mana aku letakkan hphone aku td..mst kt umah..dh blk umah aku still mcari hphone 'touch screen' kesayangan aku tu...maklmla hadiah 1st anniversary ... msh x jmp
ptg tu aku pn g toilet n bsiap utk solat asar..n yg best nya..aku pn terjenguk ke lubang jamban..sbb nmpk mcm ada benda ja...tgk2 mmg ada bnd...alamak!!!hset n ubt gigi anak aku...arrrr sabau jela..bl tny kakk..semestinya dia ckp adiknya la..bila tny adik..dia hny mampu tsenyum..hukhukhuk...
then hari sabtu aku pn p cari hphone yg baru nokia 5130..mintak2 tu xder la msk dlm lubang jamban lg..maka..berakhirlah riwayat hphone ku itu...
sadaqallah hul azim

No comments: