Tuesday, January 25, 2011

Hortensia Pink Luminarc Set

* sumer item kecuali kaserol

Sedikit promo di personal blog ini..


Luminarc..made in france..kualiti tinggi..mmg ringan n best..
kbtulan aku dpt harga murah n nk promo pd yg lain2..
klo dtg akojaya senawang kl x kenai dia x akn bg diskaun..makanya aku kasik la diskaun ni..spesel utk kengkawan..
aku dh bli set ke 5 arini (26/11/2011) sbb nya mmg murah...

rege asal adalah rm615-promosi ulangtahhun akojaya dpt rm499 - 20% lagi..
klo area somban n kola pilah rege nya adalah rm400..selain dari tempat ni rege nya rm420(including postage)
aku pn ada set ni ..aritu pn bli bih kurang rege ni..dh lupo
kla..promo tu jer..tq sbb sudi bc..
aku mmg minat biz wpon kekdg tlg amik brg je tnp utg..x caya tny kengkwn i..
betul..betul...betul(cam upin ipin)

No comments: