Thursday, December 18, 2008

Setelah sekian lama

Salam sumer...setelah sekian lama menyepi..since last aku nyer post 2005...wkt tu br kawin skrang dh ank 2 br nk post yang kedua..huhu..tah aper2 ntah..bila aku bukak blog org lain cm best jer..pastu konon2 nk la maintain blog aku..tapi cm hampes jer...bz ngalahkan PM..tp PM lg bz arr..aku kurang sket..hehehe...

So x nk la pnjg citer..aku citer la skit psl aku blk ry aji..semestinya di kedah..
wow...best tul...1st day raye gitu dok umah je..tdo..tah aper2 ntah..sbb ujan.tp yg best k.chaq n k.no aku(as usual menang award anak mak plg rajin ler)msk ns bukhari..sedapnyer..n the special one..smbt besday mak aku.. wpun dh lewat 4hr tp still grand gitu..

kek speacially made by kak nor..menang award lg la..mcm biasa aku list dlm top 7 jer...tp x penah menang..huuh..every year gitu..low profile..sbnrnya malas..kehkehkeh...

n 2nd day br la g jln2..reramai..g umah k.ta,dia wt mee rebus..sedapnyer..on that night gak kami sekeluarga tdoo kt ctu..umah dia mmg bsr..br siap tuh..kt bukit indah.
pagi tu bgn sarapan terus blk umah mak pastu g la umah k.na dia msk spageti .n bakar otak2..ok jer..pastu p knuri umah sdara k.syah.
yg plg ralat aku hny sempat mkn bubur pulut itam 3 sudu jer..ala..xbest nya..kempunan rs nya..


cm tu ler citer ry aji aku setelah dipendekkan..
huuhuhu

1 comment:

Ummu Ammaar said...

Assalamualaikum kak,rindunya kat akak,Lama tak dengar khabar..Updatela blog selalu,nak dengar cerita akak..Rindunya kat Maktok..Nanti kirim salam kat Maktok ye..Miss u kak..ingat perkenalan pertama kita..Keep in touch k..